Aggressioner gör sig bäst i text

Först hade jag helt tänkt strunta i ett inlägg idag då sängen var mer lockande, men snabbt insåg jag att det bara skulle bli en dålig vana. Och min bloggs död. Och det var inte min plan, min blogg lever nog vidare några år till ifall jag känner mig själv rätt. Men dagen har i alla fall avrit över förväntan, alltid mycket att ta in när allt är nytt men det blir väl ordning på det också sulle jag tro. Blev även positiv överaskad till systemet när det gällde scheman därborta, bästa tänkbara system för vikarier. Allt nytt blev dock döden för min hjärna vilket har resulterat i ännu en slö kväll. Men imorgon tar jag tag i livet igen. Har även varit lite smått upprörd de senaste dagarna så tog tag i det och skrev av mig, frågan är bara den; vad gör man av en välformulerad text när man inte längre går skola? Medan jag funderar ut svaret på det så får den ligga och gro i mina dokument. Men nu tänker jag lägga mig och gro i sängen för imorgon ringer klockan alldeles för tidigt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0