Minus på sömnkontot

Känns nästan välbehövligt med måndag imorgon så att man får vila upp sig efter denna helg. Haha. Nemen har varit en rätt slitsam helg och sömnkontot ligger definitivt på minus. Var chaufför till sorsele i fredags och det blev väldigt sent, eller tidigt ifall man ser det så. Var trevligt att träffa Rebecka men i övrigt så var faktiskt inte kvällen så mycket att hurra för. Så gårdagen blev väldigt slö tills kvällen då jag körde omkring lite och pratade med Sofia och Daniel ett tag innan jag for hem och sov. Idag däremot har jag hunnit med både hästapållen och gymmet, och motivationen var på topp. Men nu tänker jag ta en lååång dusch och sedan hoppa isäng så att jag skrapar ihop några timmar och orkar med morgondagens jobb.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0