Snön sägs vara på väg

Blev lite mindfuck när jag vaknade upp där alldeles för tidigt för mitt eget bästa imorse och såg att jag hade en förfrågan om jobb på posten idag. Var ju dock tvungen säga nej då jag redan var bokad på annat jobb idag, kändes lite surt då det trots allt är där jag sliter allra helst eftersom att där vet jag precis vad som ska göras och så. Men det spelar ju inte så stor roll, cash is king oavsett vart dom kommer ifrån. Men dagen har flytit på och har inte varit alltför trött så jag är helt klart nöjd. Blev även bjuden på middag hos Kim och det var trevligt. Annars så väntar jag för tillfället bara på snön som smhi har lovat oss. Snälla ge oss vinter nu.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0