Det är du som väljer, så var noga med ditt val

Hade inga som helst planer för denna dag om man bortser från att sova tills det att min kropp tyckte att jag fått tillräckligt med sömn, och det gjorde jag. Sedan fick jag för mig att storstäda, så ut och vädra sängkläder och fram med dammsugarn. Mycket skönt att ha det gjort. Sedan så gjorde jag mitt första val, hade först inte alls tänkt att delta i valet, sedan var planen att rösta blankt för att i alla fall använt min demokratiska rätt. Men jag röstade, och inte blankt. Jag fann en fråga jag brann för och ett parti som delade mina åsikter om den. Så nu när jag har röstat har jag all rätt att klaga på allt som har med politik att göra. Är så fruktansvärt less på allt som har med val och politik att göra och förhoppningsvis slipper vi snart läsa om detta överallt. Men hur som helst så tog jag vara på den friska och klara höstluften ikväll och for ut efter en liten vandringsled och gick en sväng. 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0