Det kallas visst måndag

Hade mer än gärna sovit vidare imorse men jobbet väntade så jag lyckades på något vis släpa mig dit. Och förkylningen hade dessutom snarare mognat till sig än att börja försvinna, så kort och gott så var det en rätt tung dag. Och så reklam på det då. Tog även kontakt om ett annat jobb idag, så ska dit och prata mer imorgon, samtidigt som jag fick veta att jag skulle jobba imorgon också.. Så ska försöka få morgondagen att gå ihop på något vis och sedan har jag förhoppningsvis även fått livpusslet att gå ihop. Livspusslet som just nu går precis i rätt riktning, fortsätt så. Annars så har jag hunnit med en sväng till hästapållen i sällskap av Maria, men nu tänker jag göra kväll och hoppas på en lättsam morgondag.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0