Ett vykort som färdats många mil

Har hunnit med relativt mycket idag ändå, och trots det så tog jag mig en skön sovmorgon. När jag vaknat så for jag och lämnade in mitt trasiga däck och fick det lagat på eftermiddagen, så nu har jag fyra fina däck igen och inget med plåtfälg. Dock är det ju snart vinter och då är det faktiskt plåtisar som gäller för våran del. annars så har jag hunnit med ett dräparpass med hästapållen och sedan drog jag iväg till gymmet. Kommer ingen träningvärk inom de närmsta dagarna blir jag faktiskt lite besviken. Har även hunnit med födelsedagsfika hemma hos Kim som fyllde år igår. Men nu är jag på plats hemma i Kaskeluokt igen och imorgon väntas en tidig morgon och ännu en jaktdag. Fick även ett vykort från staterna idag, oh så jag saknar min promenad-vän Jossvald!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0