Fotvärk

Har varit vaken i alldeles för många timmar nu, så det finns risk att detta inlägg blir väldigt kort eller oerhört osammanhängnde. Men hursom helst så blev det jakt idag, kändes som man gick i en evighet och mina fötter är för tillfället inte riktigt på min sida. Riktiga pain in the feet. Förhoppningsvis blir dom nöjd efter en nattssömn utan belastning. Drog en liten powernap när jag kom hem innan jag lagade till något som liknade en middag. Så med lite påfylld energi och mat i magen så kände jag mig redo för ett dressyrpasss med hästapållen. Sagt och gjort och bra gick det. Men nu tänker jag låta ögonen flla igen till ljudet av paradise hotel.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0