Parry Hotter

Min dag hade minst sagt kunnat börja bättre, punktering, igen. Upptäckte det dock inte förrän jag var på jobbet så jag hann i alla fall i tid. Jobbet i sig gick bra, torsdagar brukar ofta vara lite halvstressiga dagar men inte idag vilket var otroligt bra då min energi inte hittas nånstans. Mitt huvud, eller innehållet i det, har varit som en gröt hela dagen. Snacka om förvirrad tjej! Så måste medge att det var lite extra skönt att sluta idag. Och kvällen har jag spenderat framför första Harry Potter filmen, Jossvald var ju lite besviken på att jag inte sett alla så jag tänkte faktiskt börja helt från början och se alla (7 eller 8?) filmerna. Får se vilket år jag hunnit ta mig igenom dom. Har med andra ord varit en lugn kväll, men imorgon hade jag tänkt att det får vara slut på detta vilande då jag anser mig själv som förkylningsfri nu, ifall man bortser från helt igentäppt näsa men det är den ändå alltid så det gills inte.

 

Kommentarer
Postat av: Jossvald

Bra jobbat med Harry P. Det värmer att du engagerar dig så våran vänskap ska kunna fortskridas med fler gemenskaper. Love

Svar: Allt för vår vänskaps skull. Puss!
Lovisa Olofsson

2014-09-16 @ 02:55:59
URL: http://jossvald.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0