Som ett enda stort virrvarr

Blev en trevlig dag i Lycksele med Maria och Johanna, lite handling hann vi med också nog för att det inte blev så många köp för min del. Hittade ett par skor men dom fanns inte i min storlek, men hittade dom på nätet när jag kom hem så jag klickade faktiskt hem dom då mina trogna reebok mest troligt inte håller vintern ut. Hyfsat dyra var dom så nu hoppas jag att dom håller bra. Sedan blev det lite motionering av hästapållar när vi kom hem men nu börjar jag känna att både gårdagens prövningar tillsammans med denna dag satt sina spår i kropp och själ, känner mig som överkörd av en ångvält och huvet är en aning segt. Så med lite positiv energi från fina människor ska jag alldeles strax vika in årorna, och ja det är lördagkväll men jag är dödligt trött. Val imorgon och det är inte förrän nu jag har bestämt mig, jag har en bra magkänsla för detta val, hoppas på lite förändring åtminstone.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0