You're crazy and I'm out of my mind

Nu medan nötskavsgrytan puttrar så kände jag att jag kunde ta mig tid till ett inlägg vilket jag aldrig gjorde igår. Men ni har inte missat mycket, gårdagen bestod av jobb, lite halvseg dag trots att de var fredag men tillslut var den slut och jag tog helg. For sedan förbi hos hästapållen inna jag hämtade upp Jonte när han kom från Boden, vi avancerade och gjorde tacos. Blev en lugn fredag med idol, film och rätt tidig kväll. Och idag kan jag väl inte direkt säga att det blivit många knop gjorda men funderar på om vi skulle ha kört ner och varit sociala med Maria en sväng ikväll. Annars blire nog lugnt ikväll med. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0