Att vara liten igen

Och vad gör jag vaken nu kan man ju fråga sig, jo det är nämligen så att jag (kanske) är ledig imorgon. Helt säker kan man ju aldrig vara, för heöt plötsligt ringer det och vips är man på jobbet. Men jag gör en chansning att ingen stör min sovmorgon imorgon. Men idag stod jobb på schemat och jag tror fiaten saknat mig för idag hade vi ett bra samarbete och oj va fort dagen gick! Det var mycket skönt och sedan bjöd mamsen på middag (tror det inte bara är fiaten som saknat mig utan mamsen också, haha!). Blev sedan ett dressyrpass med hästapållen, öppnor, slutor och galoppfattningar nöttes idag. Samt lite miljöträning med lastbilar och traktorer, sådant är alltid nyttigt. På tal om nyttigt så har jag både gymmat, betalat räkningar, tjorvat med fackförbund och deklarerat ikväll. Vuxenpoängen stiger och jag känner hur jag vill bli liten igen då enda problemet var ifall man skulle ha blommiga eller prickiga byxor. Aja, ha det bra allesammans och ta hand om varandra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0