Blondare tider

En kort vecka har det varit men trots det känner jag mig nästan mer död än levande, så ja, denna fredag var uppskattad. Väglaget och halvstressiga dagar har gjort veckan lite körig, men nu är det helg och måndag-tisdag väntas dagisjobb så det blir lite lugnare dagar nu vilket kan behövas.

Har haft en lugn kväll, fick hjälp av masen att slinga håret så nu är det sådär naturligt blont igen, like it! Inte mer rött för min del, fint tills färgen bleknar. Var faktiskt längesen mitt hår såg så naturligt ut som det gör just nu och det är väldigt nära min riktiga hårfärg så förhoppningsvis slipper jag utväxt och någon fler färgning. Drog sedan ut och rastade judit en sväng, men min trötthet och storumans döda gator fick oss att vända hemåt rätt fort. Så jag ska nog snart ta och stänga igen mina blå inför natten.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0