Dagarna och tiden flyger förbi

Ursäkta att jag lyst med min frånvaro men jag har faktiskt haft vettigare saker för mig. Eller så har jag bara inte haft orken när väl tiden har funnits, men så kan det vara. Har väl inte hänt så mycket ändå så. Tisdagen var inte min dag och jag ville helst att jordens undergång skulle komma, detta på grund av; 1. Sömnbrist 2. minst sagt förjävligt före på vägarna. 3. Allmänt pissigt humör, antagligen var orsaken punkt nummer 1.

Förutom att jobba under dessa dagar så har jag ätit, sovit, gymmat, ridit och ätit igen. Så nej mina vänner, ni har inte missat något livsavgörande. Denna kväll har enbart spenderats på gymmet, har verkligen tappat allt som kallas form men man får ju ingen formtopp av att sitta hemma så det är lika bra att pallra sig dit och åtminstone försöka få ut något vettigt ur det.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0