En helg och många händelser

Jag hoppas att ni inte tror att jag upphört att existera, för det har jag inte, det är bara det att jag inte haft tiden till att uppdatera i helgen och inte igårkväll heller. Har haft fullt upp med att få positiv energi av människor runt omkring mig. Men kan kort sammanfatta vad som hänt under Viktorias vistelse här; ätit, dragit ragg, hängt med trevligt folk, varit hos hästapållen, dragit en lit en liten utgång med fina människor och sedan ätit lite till. Trevlig helg som avslutades med en bra hoppträning med hästapållen. Och idag har det varit måndag vilket betyder tillbaka till vardagen och jobb, men det känns rätt okej ändå.

I övrigt flyter livet på i vanlig ordning, finns väl en hel del jag skulle vilja skriva här på bloggen, kanske mest bara för att få skriva av mig. Tankar, känslor, händelser och stunder, men det går inte, inte nu. I sinom tid kanske, eller så läggs allt bara på is och falls i glömska. Aja, nu ska denna madam sova för sömn har varit en bristvara i helgen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0