Helger är för få och för korta

Nu börjar lugnet lägga sig efter en hektisk helg. Hade först inga planer alls men slutade med att ungefär varje vaken timme varit sysslofull. Har varit en galen, rolig och mysig helg. Började med att fara runt och träffa en massa människor med tessebiss i fredags. Trevligt om än det var oerhört mycket folk ett tag.

Lördagen började med att Grubbe bildoktor faktiskt fick igång Judit, var tydligen inte startmotorn utan något i tänningslåset. Så då när jag kunde flytta på henne så passade jag på att byta till sommardäck. Detta ångrade jag dock ganska fort då jag blev chaffis till Lycksele igår och att köra hem på sommardäck i 5-10 cm snö och -2c° var inget jag rekommenderar. Speciellt inte när renjävlarna inte kan hållas från vägen. Men alla renar och människor lever så det gick ju bra om än inte fort. Så jag har sovit bort hela den här dagen, städat och sedan varit hos hästapållen innan jag for till gymmet för att vara på trimfysen. Och efter en helgs vila så trodde jag att jag var död efteråt, men har återuppstått någorlunda nu så ska ta och krypa isäng. Natti!

 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0