Lite måndagsångest

Så var ledigheten för denna gång över och jag är åter i Storuman. Men har ju i alla fall fått njuta av sköna dagar med sol, fiske, skoter och bastu. Helt klart godkänt och förhoppningsvis så har jag fyllt på med ny energi vilket kan behövas då det här kan vara den längsta ledighet jag har tills i höst. Får ju i alla fall en mjukstart med en kortvecka eftersom att måndagen redan gått bort.

När jag landade i Storuman så kastade jag in en tvättmaskin och for sedan iväg på gymmet. Gick otroligt segt och trodde ett tag att jag antingen skulle spy eller svimma, om det berodde på vätske alternativt näringsbrist eller min dagsform efter två dagars oaktiv vila vet jag inte riktigt. Men jag ötog mig däreifrån levande i alla fall och drog sedan ikväll iväg till hästapållen. Motion och mys stod på schemat, vilket var uppskattat av oss båda efter tre dagar ifrån varandra.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0