Livet är inte alltid en dans på rosor

Blev rätt sent igår vilket resulterade att jag sov bort halva dagen och låg sedan kvar i sängen ett bra tag också, vilket är ungefär det enda som känns lockande för tillfället. Skulle vilja sova ett år ungefär, vakna upp och se vart livet har tagit sig. Det går rätt tungt nu och jag har varken lust eller motivation till någonting, efter regn kommer solsken brukar det sägas och jag känner att det där solskenet får börja komma snart för det har regnat lite väl länge just nu, börjar vara lite less och längtar efter att få känna den där extrema glädjen igen. Men den verkar långt bort. Aja, livet är kanske inte en dans på rosor jämt. 

Har i alla fall hunnit med ett gympass, gick rätt bra och körde ett ordentligt armpass. Om än jag kanske inte ser någon skillnad på min kropp så känner jag den i alla fall, alltid något positivt. Annars så har jag just svalt middagen och ska snart trotsa snön och fara iväg till hästapållen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0