Music on, world off

Äntligen så börjar denna dag lida mot sitt slut, trodde ett tag att den aldrig skulle ta slut. Att jag dessutom gått runt och trott att det varit omsdag när det egentligen bara är tisdag gjorde inte saken bättre. Lång dag med barnen då jag hade stängning så efter jag slutat var det bara att springa ner på zumban. Hade tänkt att gymma efteråt men magen och kroppen skrek efter middag så det hade ändå inte gett något. Men nu har jag både duschat och ätit och ska ta en halvtimme på spikmattan för att råda bot på muskelknutarna som dykt upp. Sedan ska det sovas, imorgon väntas en dag i gula fiaten, känns nästan lite skönt, där är alla dagar den andra lik och problem löses antingen med ett samtal till bärgarn eller någon annan. Nej, på med lite musik och ner på taggarna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0