Tung dag för denna kropp

Vaknade upp med världens nackspärr som tyvärr vägrar lite smått att ge med sig. Så det har varit en rätt tung dag på jobbet och huvudet har skrikit efter vila eller alternativt en kotknäckare. Blev dock en aning lite bättre efter en stund på spikmattan efter maten, musklerna slappnade av och jag fick ut en liten låsning i bröstryggen och fick med en liten bit av nacken också.

Annars har väl dagen varit bra, blev en fika ikväll med kamelen och Tessebiss eftersom att Sofia fyllde år i söndags. Det var trevligt, passade då även på att ta hjälp att flytta min vilande bil från parkeringen. Nu skulle jg bara ha beställt en startmotor och blinkat lite med ögonen. Tog mig sedan iväg på gymmet men blev ett halvslött pass så som straff för det ska jag tvinga ut mig själv att springa imrogonbitti. Wish me luck. Så det är väl bäst att sova nu.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0