En ny skönhet på väg

Äntligen så kom det lite moln, en aning svalare luft och sedan också regn på det. Tycker värmeperioden vi hade började gå lite över styr där ett tag, men nu känns det ändå som det finns hopp för en höst. I och med lite svalare temperaturer så har det varit en riktigt trivsam dag i fiaten, fridfullt och utan någon stress. Skönt! Sedan idag så har jag beställt en ny telefon, har ju länge suktat efter nya noten och när jag fick en som ville köpa iPhonen så kunde jag inte låta bli. Tycker även att jag har förtjänat den efter denna skitsommar, sedan brukar jag även passa på att köpa sådant jag verkligen vill ha under de perioder som är lite tyngre. För det är sådana gånger man känner att pengar inte har sådan stor betydelse i livet. Hursom klickade jag hem note 4:an från net on net, som alltid lever upp till förväntningarna (ja net on net om ni råkar se detta så skulle jag kunna tänka mig ett sponsringsförslag 😂). Tog mig även en promenad ut till hästapållarna efter jobbet, myste lite och bytte till regntäcke. Aja, de va allt ja hade på hjärtat och nu är det natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0