Jag kan bränna dig just som den där elden, om du leker med mig

Blev en bra helg med noll dtattimmar ungefär då den lilla tid jag spenderat hemma har varit sovtid, därav inläggsbristen. Har väl iprincip spenderat all vaken i tid i bil eller ute med trevligt folk. Chaufförade både fredag och lördag, och på lördagen så var det 20-årsfest i blaiken som stod på agendan. Mycket trevligt måste jag säga! Kul att träffa sådana som man knappt sett sedan högstadiet också. Men dom sena kvällarna har satt sina spår och den här bruden börjar vara trött. Och imorgon väntas jobb så det enda som återstår av den här dagen är en dusch och en stund på spikmattan. Annars så hann jag med ett pass med träning på övergångar ikväll med hästapållen. Ett bra sätt att avsluta denna ledighet på, bara vara och rensa lite tankar. Aja, det var väl allt från mig för denna gång. Hadé!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0