På hemmaplan igen

Ingen försovning imorse, så bara där började ju den här dagen bättre än igår. I övrigt har det väl också varit en rätt bra dag, dock börjar den där långehelgen som jag har vara väldigt behövlig tror jag. Känner mig helt sinnesförvirrad när jag kommer till vissa lådgrupper, men det är väl så det får lov att vara ibland. En annan bra sak med den här dagen förutom att det är en dag närmare ledigt är att hästarna är flyttade till betet ute på luspnäset. Så nu är det slut på vilan och seriös träning ska återupptas. Känns som att både jag och Leo skulle kunna må bra av att röras lite mer. Dock så hade han lyckats slita av sig en sko men Hanna skulle fixa det imorgon, så det var ju ingen större skada. känns hursom alltid lika skönt att ha lilla plutten nära. Aja, ska försöka få gjort lite nytta nu innan jag kvällar på riktigt. Natti!


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0