Sista kortet är lagt

Som vanligt så har helgen gått lite för fort och man har inte riktigt hunnit med. Har väl varit en rätt bra helg som bestått utav att äta, sova och köra bil. Blev impulschaffis på fredagkväll också så det blev sent men lyckades att inte sova bort halva lördan då vi skulle fira mamma i efterskott eftersom hon fyllde år i veckan. Sedan så skulle jag ju chaufföra till talludden, blev en bra kväll och fick med mig Tessebiss som bästaste codrivern. Insåg också att nyktert är nog bäst, man har precis lika roligt och vaknar med 0% ångest. Dessutom är det oerhört lätt att se alkoholens baksidor när man inte själv är påverkad. Kul hade jag då och träffade mycket trevligt folk. Idag däremot har tröttheten tagit över, så det enda vettiga jag har gjort är att hälsa på hästapållen och förberett inför morgondagen. Men ska nog ta och krypa isäng nu, två jobbdagar den här veckan innan jag får några dagar ledigt. Skönt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0