Tid till sådant som tiden inte funnits till

har försökt att vara rätt så effektiv idag, så jag började med att ta tag i lägenheten på förmiddagen. Den har verkligen sett hemsk ut, men tid och ork har inte funnits den senaste tiden. Men efter att ha fått sova ut idag så fann jag både orken och tiden, och så här i efterhand är det alltid lika skönt att ha det städat. Ett pass med hästapållen har jag också hunnit med, blev mycket övergångar och jobbande på lösgjordheten. Känns ändå inte som vi har tappat så mycket under sommaren, så vi är på ett ungefär där vi slutade. Och ikväll så blev det sommaren första (och mest troligt sista) fisketur. Blev dock utan fisk men lika kul var väl det ändå. Kanske inte heller så konstigt med tanke på att jag nog rastade kameran mer än fiskspöet. Det är kul det med.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0