Vissa dagar ska man aldrig kliva upp ur sängen

Tog ett bra tag innan jag lyckats övertala mig själv om att kliva upp imorse, och bäst hade det kanske varit om jag legat kvar under täcket hela dagen. Har verkligen varit helt off idag, ingenting har gått varken fort eller bra, och självklart är det ju just en sån dag som det är mycket att göra. Så var både trött och less när jag äntligen tog mig från jobbet, och vad händer då när jag ska till mamsen som skulle bjuda på middag? Jo bilen har ju självklart slut på ström. Sånt händer bara en sån här dag alltså. Trodde först jag glömt lysena på men så var det icket. Sedan när jag anlitade G&ABS AB så visade det sig att bagageluckan fått ta lite stryk efter helgens bravader så den hade bucklats och gick inte att stänga. Vilket i sin tur resulterat i att jag haft en lampa lysande i några dagar. Men nu är luckan tillbucklad och bilen laddad, så det känns en aning bättre nu. Speciellt eftersom att jag äntligen får mysa ner mig och påbörja höstens idolmys! Så slutet på denna sketna måndag får väl ändå godkänt.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0