Årets sista måndag

Sista måndagen på hela 2015 är nu bortgjord, var en relativt lättsam dag om än jag hade sett framemot innedagar hela den här veckan.. men så roligt skulle jag tydligen inte ha det. Aja, tyr det är en kort vecka. Och sedan är det nyår, blir ammarnäs för min och Viktorias del, kan bli hur kul som helst, om än jag är lite bekväm av mig och alltid tycker det känns besvärligt att fara iväg. Men när man väl kommit sig iväg är det oftast jättekul. Men det är ju ändå några dagar kvar. Och tillbaka till den här dan, va ha den bjudit på bortsett från jobb? Inte mycket alls förutom ett konditionspass med hästapållen. Ibland kan man tro att han är outtröttlig, men arbetsvillig det är han då verkligen! Söte hästen. Men nu är det enbart sängen som väntar, måtte morgondagen gå fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0