Långa vardagar och korta helger

Att det är söndag idag kändes inte alls kul, måndagen närmar sig med stormsteg och med tanke på hur långa veckorna på sista tiden varigt så kan jag ju bara vänta mig att denna blir precis likadan. Helgen har däremot varit bra, i fredags blev det middag och efterätt x3 med Mathilda, Mikaela och Lina som också kom förbi. Mycket trevligt och borde göras oftare. Vi hejade även fram Martin som vinnare i idol. Blev en tidig kväll och i lördags kickade jag igång dagen med en uteritt med hästapållen. Sedan var det bara att förbereda sig inför julbord med jobbet. Vi samlades hos mig innan drack lite och hade det allmänt trevligt. Sedan rörde vi oss vidare till hotellet, kul kväll, blev kanske en aning mycket drickbart där i början men så är det ju ibland. Idag är det enda vettiga jag gjort ett ordentligt markarbetspass med hästapållen i ridhuset, gick väldigt bra det. Men nu skriker sängen på mig, natti!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0