Ljuset i tunneln

Jag borde väl egentligen ligga och sova som allra skönast just nu, men jag tröstar mig med att det är fest imorgon och det innebär snart två dagar av bra sömn. Kan väl inte påstå att jag är den som sover lite men känslan av att inte behöva vakna av alarmet är en energikick i sig. Annars då? Jobbet flöt la på och julruschen kom en dag närmare sitt slut, om än den trappas upp dag för dag. Tog mig en ordentlig siesta efter middagen var intagen innan jag pallrade iväg till stallet för att packa hästapållen och bege mig till ridhuset. Blev sits och balansträning för min del, välbehövligt må ja väl säga. Tycker det är nyttigt att åka iväg med jämna mellanrum, dels därför att miljöträning aldrig är dumt och dels därför att jag tror att det är nyttigt med kontinuerlig lastträning om än man fått till en lättlastad häst. Nej mina vänner, sova var det. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0