Lugn och skön julhelg

Blev tydligen julledigt för den här bloggen, men har väl inte riktigt haft varken tid, ork eller lust. Så vad har jag pysslat med då? Jobbade ju till och med onsdag innan jag gick på fyra dagars julledighet, har varit och kört lite mer skördare, haft en underbar julhelg med nära och kära. Tränat hästapållen har jag också hunnit med, och sedan har jag även tagit det väldigt lugnt verkligen försökt att stressa av och vila upp mig. Har varit riktigt skönt! Igår var det hemvändarfest på hotellet, jag var chaufför och gick heller aldrig in på hotellet. Jag vet inte om jag håller på att bli gammal, men jag tycker att det är mycket roligare att bara sitta en hög med folk hemma hos någon och dricka nån cider och prata strunt. Aja, nu är det hopp isäng då det blev väldigt sent igår och jag ska försöka ladda upp för mina tre sista dagar som postis. Natti!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0