Lugnet före stormen

Hade en sån där bra dag på jobbet idag då jag bara behövde fara dit till en packad bil och börja köra direkt, mycket skönt. Blev även en lättsam dag i sig då det både var lite post och reklamfritt. Kan va bra att ladda med några lugna dagar innan julhetsen drar igång. Efter jobbet tog jag ut hästapållen på ett pass och släpade sedan ut mig själv för en liten springtur. Det går alltid så tungt att komma tillbaka efter uppehåll. Men jag ska väl kämpa nu för att ta mig tillbaka till gamla goda rutiner. Kan ju behövas att man tar sig ut med jämna mellanrum annars lär man ju bokstavligt talat rulla fram efter denna jul. Men nu har jag i alla fall myst ner mig med en glöggmugg och ska snart sova. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0