3 år av ren kärlek

Inte ofta jag är hemma, har duschat och dukat fram kvällsfikat klockan nio på kvällen. Men ikväll var jag hemma tidigt så lär väl kunna gå isäng och sova väldigt mycket inatt vilket skulle behövas då den senaste veckans sömn har varit allt annat än bra. Så det ska bli skönt!

Jobbet idag flöt på av bara farten, så otroligt stor skillnad på reklamfria dagar. Tisdagar betyder ju även att det är zumba på kvällen, kändes skönt att hoppa omkring litegrann och sedan köra lite styrka också. Men nu är jag som sagt hemma och ska nog se ett avsnitt av någon serie strax innan jag hoppar isäng. Onsdag imorgon vilket betyder halvvägs till helg, så hittills har veckan gått fort. En annan sak med denna dag är att idag är det precis 3 år sedan jag fick hem min lilla hästapålle. 3 år har gått så otroligt fort och jag har lärt mig så mycket under resans gång. Både han och jag har utvecklats och mognat och tillsammans har vi skapat ett band, ett band av tillit. Skulle kunna skriva hur mycket som helst om min vackra springare, men ord räcker inte till, han är kort och gott min ljusglimt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0