Datatimmarna krymper

Sedan det att jag slutade skolan, började jobba och faktiskt gör något vettigt hela kvällarna så har jag insett att min datatid gått från alldeles för många timmar till kanske en halvtimme per dag. Och då inräknas dessa blogginlägg också. Det måste ju ändå vara en positiv vändning här i livet, kanske jag inte möglar bort framför denna skärm. Men har hursomhelst (hur som helst?) haft en väldigt skön måndag, ingen stress nånstans. En bra start på veckan helt enkelt! Sedan har kvällen fortsatt som de flesta andra kvällar, blev först ett pass på banan med hästapållen. Jobbade mycket serpentiner i alla gångarter och tempon. Sedan hem, byta om och bege sig till gymmet. Benen kändes väldigt tunga på löpbandet så efter att plågat dom färdigt där så lät jag dom vara och körde överkropp istället. Så nu är det bara sängen och täcket som saknas, gonatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0