Det finns bra dagar och sen finns det måndagar

Denna dag började så bra som en måndag kan göra, jobbet flöt på och jag kom iväg i tid. Det var relativt bra skottat och jag fick se ett lodjur 10 meter ifrån bilen, det var fint! Men det var för bra för att vara måndag så när jag kör på en smal, nästintill obefintlig liten väg så måste jag hålla lite vänster för att passera en gående med hund, och då brister vägkanten och plopp så satt jag i diket. Haha, sånt som händer och blev bara en halvtimme sen så det var ju ingen större skada skedd, bara lite skrattretande. Fick sedan middag hos mamsen så slapp i alla fall tänka på det. Sen var det dags för lite nh/trickträning med hästapållen, han är så mysig min gosplopp. Älskar verkligen känslan av att få ett halvt ton att buga utan att behöva röra han ens. Eller okej, lite godis få han efteråt ifall han gör en korrekt bugning, och då rör jag han ju. Ett gympass har jag också hunnit med och idag återförenades jag och löpbandet efter några dagar ifrån varandra innan det var dags för lite styrka. Men nu är jag nöjd och tänker sova så jag är redo för en (förhoppningsvis) bättre morgondag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0