En helg passerar så fort

Måndagen är alldeles strax här och en hel ny arbetsvecka väntar. Kan kanske inte påstå att jag känner mig laddad och utvilad för en ny vecka men det brukar man bli efter ett tag, när fredagen börjar närma sig om inte annat. Så det ska nog gå på något vis.

Igår blev det i alla fall födelsedagsfirande en dag senare med la familia, tårta, mat och presenter. Precis som det ska va! Mätt och nöjd blev jag. På kvällen blev det mellomys med Maria och Jonatan sedan en tidig kväll. Och idag blev det storstädning hela förmiddan innan jag for ut i finvädret och gick, sedan gick jag till mamsen som bjöd på middag innan hästapållen skulle få sin beskärda del av min tid. Blev gymmet ikväll vilket behövdes då veckan har bestått av alldeles för mycket ätande och vilande och för lite tränande. Men nu är jag förhoppningsvis tillbaka på rätt bana igen. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0