Ett bra beslut

Torsdag, fredagens fredag som Linnea Wikblad i pp3 sa. Och visst har hon väl rätt i det, torsdagar blir bra dagar eftersom att man vet att fredagen är nära, i och för sig brukar inte torsdagar vara bra då det innebär reklam men kom iväg i så pass bra tid att lite reklam gjorde varken till eller från. Kom till ch med hem en kvart tidigare än vanligt så jag hann både äta och diska undan innan det var zumba-dags. Hade även bokat in mig på ett senare pass; M-R-L (mage, rumpa, lår). Har dock velat fram och tillbaka hela veckan ifall jag skulle avboka eller inte då jag kände att det nog skulle kunna va ett tempo och tyngd som jag inte skulle palla i en timme. Men tillslut bestämde jag mig ändå för att köra, det fick ju gå så länge det gick och jag har ju ändå en grundkondition och en grundstyrka, och dessutom en tjurskalle som inte viker sig i första taget. Och oj vad jag inte ångrar mitt beslut! Så nöjd över passet, dock lär mina ben och rumpa inte vara lika nöjd i trappuppgångarna imorgon.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0