Every inch of you is perfect from the bottom to the top

Blev en trevlig kväll hos syster igår med väldigt god mat så kom hem med en övefylld magsäck. När ag sedan kom tillbaka till Storuman så for jag förbi en sväng upp till skidstugan som några hade hyrt var inte alls där speciellt länge men det var trevligt och rätt bra med folk. Har sedan sovit bort halv den här dagen innan jag tog en tur ut med hästapållen. Mycket bra söndagsgöra. Hade även turen att bli bjuden på middag av mamsen idag så har som sluppit unden det där med matlagning i helgen. Avslutade denna rätt sega söndag med ett gympass, sprang ett rätt bra tag innan jag körde lite blandat, Tessebiss och Nelly kom efter ett tag så fick lite sällskap också. Men nu viker jag nog in årorna och säger godnatt, en ny dag imorgon och jobb står på schemat.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0