Med dubbar på fötterna

Som jag befarade så hade det varken kommit en halvmeter snö eller tinat helt på vägarna, det liknade mer som att någon hade spolat upp en skridskobana. Så idag gick det sakta, mycket sakta. Och tro det eller ej men jag lyckades hålla mig på vägen hela dagen. Men nu är jag mör och kommer somna när som helst. Men det blev i alla fall en lugn kväll med först lite trickträning med hästapållen och sedan en pw med löpinslag tur och retur till stensele. Blev alltså en vilodag från gymmet vilket nog kan behövas ibland för lite återhämtning. Måste dock tacka mina icebugs att jag överhuvudtaget tog mig bort från kvarteret. Min fråga är hur jag överlevde ett liv utan dessa skor.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0