Någon timme kvar av tonårslivet

Borde egentligen krypa isäng nu på direkten istället för att ödsla tid på att skriva detta, men då jag inte riktigt vet ifall tiden kommer finnas imorgon så kände jag ändå att några rader kan jag offra. Jobb hela dagen idag, gick bra men blev lite halkigt innan jag tagit mig hem, lär garanterat vara betydligt värre imorgon, inte riktigt vad man vill på en fredag men. Ikväll blev det zumba och MRL som jag bokat, körde inte riktigt 100% då kroppen inte är med på alla noter men blev i alla fall svettig och lär garanterat känna av både lår och rumpa imorgon. Börjar bli standard att kämpa mot träningsvärken i trappuppgångarna på fredagar. Men nu måste jag sova, lång dag imorgon med både jobb och födelsedagsfirande. 20 år, jag börjar bli gammal. Hade dessutom lovat en tårta till jobbet så måste upp tidigare och göra den färdig. Ska bara dekorera den lite.


 

Kommentarer
Postat av: Jossvald

Vill oxå ha tårta. Vill oxå fira dig. Vill oxå festa. Vill oxå trava uppför utsikten. Vill oxå gymma på trim365. Vill en massa. Skit å bandit. Varför njuter jag inte av livet här istället? Skärpning Josefin!

Svar: Hade så gärna viljat ha dig med! Njut av livet i staterna så ska du se att tiden går fort och du snart är hemma igen!
Lovisa Olofsson

2015-02-20 @ 03:43:45
URL: http://jossvald.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0