På måndag får jag också börja andas normalt

Var ledig idag och det behövdes nog för jag har haft fullt upp hela dagen. Klev upp tidigt för att inte missa telefontiden till ÖNH-kliniken i Umeå då jag äntligen fått en tid för operation av näsan. Hade tid på måndag men jobbade då så skulle försöka ändra den men det gick tydligen inte så fick bli ett samtal till chefen istället, så det blir ändå en resa måndag. Äntligen ska jag också få börja andas genom näsan! I tre år har jag haft kronisk nästäppa och inte förrän nu ska det åtgärdas, bättre sent än aldrig kanske.. Kan knappt bärga mig för att få känna känslan, då jag helt glömt bort hur det känns att få syre genom det luftintaget. Har hunnit med att handla, städa, varit hos hästapållen och kokat palt också. Bjöd Sofia på middag och sedan var det dags för zumba, lite uppvärmning inför M-R-L passet som var senare. Så nu är jag slutkörd och ska hoppa isäng, jobb imorgon och sedan helg.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0