Skottat fram lilla Judit

Som kompensation för gårdagen så blev denna dag otroligt skön och lättsam, det var (nästan) till och med skottat överallt. Så efter en dag iprincip utan snöproblem så var det bara att pallra sig ut efter middagen och ta tag i mitt lilla snökaos, det vill säga bilen. Så nu har den inte ett lager av 2 deciemeter snö och jag tar mig till och med ut från parkeringen, det ni! Sedan var zumban bokad så det blev ett pass där innan jag körde lite styrka efteråt. Och nu sitter jag mest och gör ingenting, funderar lite över vad jag skulle ha hittat på i helgen, kanske skulle jag ha kört och sett vad syster har för sig (jag vet att du läser Klara, så be prepared). Men helgen är ju en bit bort än så det hinner jag nog klura ut innan dess.

 

Kommentarer
Postat av: Syster

Ha! Jag hade ju faktiskt funderat på å bjuda dig på middag på lördag ;)

2015-02-04 @ 07:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0