Sliten tjej 95

Äntligen landat i soffan efter en slitsam dag, blev kanske 1-1,5 timmes sömn inatt då näsan inte betedde sig normalt efter gårdagens ingrepp. Så det var bara att försöka samla någon slags kraft och ta sig igenom arbetsdagen. Tur ungarna var på bra humör och tur det finns raster. Gårdagen i sig gick väl bra, dock hade jag helt undervärderat själva ingreppet, trodde inte alls att det skulle vara lika långdraget, blodigt och obehagligt som det var. Tog bra mycket längre tid än jag hade räknat med. Så blev en lång dag det också innan jag slutligen landade på hemmaplan. Men nu ska jag förhoppningsvis ha bättre andningsförmåga när svullnaderna lagt sig, för i nuläget kan jag inte påstå att det känns någon speciell förbättring, men det skulle ta upp till 3 veckor innan resultat kändes så än har jag hopp. Men nu ska jag hoppas på ett besök av John Blund och ladda inför postjobb imorgon. Gonatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0