En bra måndag, för att vara måndag

Så var det då återigen måndag,dessa måndagar som alltid känns lika omotiverande. Men även om tröttheten var total imorse och vetskapen om att helgen är en evighet bort så var det faktiskt en relativt enkel måndag, för att vara måndag. Så det blev en bra start på den här veckan ändå, och nu är ju måndagen bortgjord så nu kan veckan bara bli bättre. När jag slutat begav jag mig direkt till hästapållen och till min lättnad så gick han som vanligt idag! Han kan ha varit lite stel de andra dagarna på grund av kylan kanske. Men idag gick han som han skulle, han har varit skadefri under hela min ägo och så vill vi fortsätta ha det. Så jag kunde inte vara gladare att det inte var mer med den saken. Dock är jag ju lite överbeskyddande och tror att han är allvarligt skadad varje gång hans beteende inte är som det brukar, men han är ju min bäbis, mitt allt. Och då få man vara rädd om han. Blev även ett pass på gymmet sedan, blev rätt kort men en lång och ordentlig uppvärmning. Känner att kroppen börja varra lite trött nu men imorgon blir det zumba ochpå onsdag blir det en vilodag, vilket kanske kan behövas. Men nu ska det bli en välförtjänt sömn här för imorgon väntar ungarna!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0