Ett steg i taget, magkänslan har haft fel förut

Ifall alla dagar skulle sett ut som denna så skulle verkligen mitt jobb vara en dans på rosor! Verkligen hur skönt som helst då det enbart var tidningar eftersom det blivit något knas i Umeå. Var väl tre timmar tidig hela dagen, inge stress här inte. Lär ju dock straffa sig imorgon då det lär vara dubbelt så mycket, men det är morgondagens bekymmer och det var skönt att ha en lugn dag för ovanlighetens skull. Fick även köra en annan bil idag, samma modell så det var inte så stor skillnad men den ha nötts 1000 mil mindre än den jag bruka köra och jag tror dämparna var bättre också.

Efter jobbet hann jag skotta fram och sopa av bilen litegrann och sedan laga till någon middag sedan kom Sofia när hon slutade och åt och pratade lite innan vi drog iväg på zumban. Hade helt glömt bort hur kul det var, så det får helt enkelt bli en vana. En god sådan, för det går inte att förneka att det är jobbigt. Men nu ska nog sängen letas åt så jag på något sätt är redo för morgondagen ifall det skulle vara så mycket post som jag tror det kommer vara.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0