Jack Sparrow

Den här helgen har varit mycket efterlängtad då veckan ha varit tung och jag haft en konstanst känsla av trötthet. Men igår klockan halv två fick jag helg, lämnade dom små ungarna och begav mig hemåt. Papsen kom då förbi en sväng och hjälpte mig skruva upp några saker. Kvällen spenderade jag sedan på gymmet innan jag for och terroriserade Maria ett tag. Och idag fick jag min efterlängtade sovmorgon och ordentliga frukost, gudomligt! Blev sedan ett pass med en överladdad hästapålle, i dagsljus för en gångs skull. Sedan velade jag lite ifall jag skulle fara på gymmet eller inte, men kom sedan fram till att jag hade ändå inget bättre för mig så det fick bli ett litet benpass idag. Men nu tar jag det allmänt lugnt framför pirates of the caribean, man måste verkligen älska Jack Sparrow!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0