Låsning, zumba och en tidig present till mig själv

Vaknade imorse med världens ryggsmärta vilket kom från en låsning i nacken som dykt upp under natten. Vaknade dessutom flera gånger utav detta under nattens gång vilket resulterade i dålig sömn och en död Lovisa. Huvudvärken var också ett faktum i samband med nacken, men kravlade mig upp och tog mig iväg till ungarna som väntade idag. Och efter att ha varit igång ett tag så blev det bättre och det släppte en hel del. Så for iväg på zumban ikväll och körde ett lugnt gympass med Tessebiss i en timme efteråt. Så nu är det enbart tröttheten efter de bortfallna sömntimmarna som kvarstår, så det ska jag ta och ändra på nu och krypa isäng. Blir en tidig morgon imorgon, tar gymmet på morgonen innan jobbet så kan jag åka upp till Kaskeluokt direkt jag slutar. Unnade mig förövrigt en tidig 20-årspresent till mig själv idag, det sved på kontot men det kommer helt klart vara värt det, så nu kommer jag att få sitta och vänta på paket hela nästa vecka.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0