Mat

Ställde klockan en timme tidigare imorse då jag älskar att verkligen ta det lugnt och inte stressa på morgon (i och för sig hatar jag att vakna tidigt så hur jag tänkte där vet jag inte riktigt..). Väl på jobbet så flög dagen bara förbi, sådana dagar är bra dagar. Kan ha varit för att jag sov så otroligt bra inatt också. Efter jobbet slängde jag i mig lite mat och bagav mig till hästapållen, blev en uteritt med Elin och Romeo. Rätt lugnt tempo, men han fick komma sig ut i alla fall och nöjd över det var han. Sedan hann jag bara hem och insåg att konsum stängde om en kvart, så blev en snabbpackning och sedan skynda sig iväg för att handla lite nödvänidgheter (läs mat). Och sedan vidare på gymmet. Har i alla fall märkt nu under de senaste dagarna då jag både ridit och gymmat typ varje dag att det går otroligt med mat. Jag skämtar inte, är typ hungrig 23 timmar om dygnet och äter som en häst. Och frukosten är det som får mig att kliva upp på morgon, jag blir typ rädd. Men har hittat ett (en?) fil som är fruktansvärt god nu under dessa matdagar. Verums blåbärsfil! Har aldrig någonsin varit speciellt förtjust i fil, men den, lite kvarg, en banan och flingor är typ en fröjd för smaklökarna.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0