Oplogat, oskottat och snöigt

Sov verkligen inte bra inatt så borde egentligen ligga och sova just nu, men jag skyller på att det är fredag imorgon så att jag snart får sova ut. Var däremot ingen reklam idag vilket det alltid brukar vara på torsdagar så det var positivt, var dock mindre positivt att all snö som kommit varken var bortplogad eller skottad. Så kan väl inte direkt påstå att det varit speciellt enkelt att ta sig fram överallt. Förhoppningsvis är det bättre imorgon.
 
Annars så blev det ett pass med hästapållen idag, galoppfattningar från trav blev dagens träning. Jag måste erkänna att vi är extremt dåliga på det, galopperna i sig är inga problem, fin och stadig form. Men just i fattningarna så har vi en förmåga att släppa allt bara för en fattning. Men det mesta sitter i mig, så efter jag hade skällt ut mig själv för mina halvhjärtade fattningar så var Leo hjärntvättad och fattade precis va han skulle göra. Så jaa, jag är nöjd över det resultat vi fick till idag. Men hursomhelst, nu är det absolut tid för den här bruden att sova. Natti!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0