Söndag

Det här med att gå och lägga sig i god tid när det är helg är tydligen något som är svårt, hade absolut inget vettigt att göra igårkväll men satt ändå uppe vilket resulterade i att jag var otroligt trött när klockan ringde. Okej, nu började jag ju inte förrän tio, men att kliva upp nio på en söndag är i mina ögon långt ifrån en sovmorgon. Men iväg på jobb tog jag mig och väl på plats så var jag ändå någorlunda pigg. Dagen gick och det blev kväll, som gick åt till en uteritt i "djupsnön" med hästapållen. Skönt att komma ut litegrann och fint med månljus som den enda ljuskällan. Men nu börjar denna dag vara slut och jag ska förbereda mig för att krypa isäng så jag förhoppningsvis samlar på mig fler sömntimmar inatt så jag orkar med en dag i räcer-fiaten imorgon.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0