Tillbaka till vardagen

Haft en så otroligt skön och lättsam dag på jobbet idag, så dagen har bara flygit fram i en välda fart. Även om de va lite segt att ta sig upp imorse efter ledigheten igår. Såg på jobbet att min HDMI-adapter kommit så nu ska till och med jag kanske nöta lite på tvn. Jag ser ju väldigt sällan (aldrig) tv utan ser allt på datorn, men nu kan jag ju lyxa till det och koppla upp datorn. Aja, nog pratat om mina tv-vanor nu kanske, har förutom att jobba hunnit med att städa lite smått i både lägenheten och förrådet, bytt gardiner hann jag också göra i farten. Men sedan var jag tvungen få fara ut och ta lite luft så det fick bli en hyfsat ordentlig tur i skogen med hästapållen, trevligt att vi fick med oss lite sällskap av Elin och Romeo också. Men nu är det bara att ladda om för en ny dag imorgon, reklam och dessutom slut på röda dagar nu så det lär nog va slut på lugnet också.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0