Trevlig helg!

Här har det visst blivit tomt, och det kan jag inte skylla på någon annan än mig själv så det ursäktar jag för. Men det har varit rätt händelselösa dagar som ni missat. I torsdags var det väldigt mycket jobb så det blev en lång dag vilket gjorde att orken inte fanns på kvällen efter det att jag kommit från hästapållen som förövrigt fick sig ett litet hoppass då. Igår däremot var det fredag och dagen gick fort, hann med rätt mycket på kvällen dessutom. Först ett pass med hästapållen sedan lite gym med Sofia. Och efter det packade jag med mig Tessebiss och Fea och drog iväg till villis för att få tag på lite nattmat. Gott var det och mätta blev vi. Den här dagen har jag också planerat upp, en sovmorgon stod som nummer ett på listan. Så har just svalt ner brunchen jag fixade, och nu är det bara att ta tag och städa lägenheten innan jag beger mig ut och springer en bit. Sedan str baconinlandad kycklingfilé på menyn idag så ska fixa till det också och kvällen spenderar jag mest troligt med Huldamathilda. En bra lördag, hoppas ni får det lika bra!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0